Måndag...

Usch fy och blä!!

så otroligt seg dag idag! känner mig fan trött trotts att jag vaknade klockan halv tolv och sov i ÖVER TOLV timmar... o.O men det är väl de som sker när man sover för mkt.

Det är två dagar kvar tills kryssningen och jag längtar järnet! vill typ packa nu men då känner jag"vadfan ska jag göra hela dagen i morgon då?" JO! jag ska åka och shoppa med mamma! om jag hittar något är dock en annan femma men vill kolla på rean i alla fall..

jag vet inte vad jag vill ha på mig på kryssningen heller så det är super trist! vet vad jag ska ha på nyår men inte på kryssningen :( lär väl bli någon gammal vanlig klänning som vanligt.. hatar att inte hitta kläder.

aja, ska kila nu o dränka mig i sysslor.. HAH! skämtet för dagen.


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0