Mjao



Nyss duschat och ska nu börja klä på mig, ska röra mig till anna om några timmar, så drygt att det är så lång resetid men det kvittar för ikväll ska jag ha kul! :D


Det är äckligt att se hur lågt en del har sjunkigt... det äcklar mig och jag tycker synd om dom.
Skärp er och börja tänka på framtiden. Skaffa hjälp. Jag hoppas ni åker dit så ni får det. usch.


Spelade biljard igår, det var skit kul! det är alltid så att man börjar rå flabba där i början. Det bästa var väl ändå den söta killen som jobbar där, rawr! haha ;P

Och Marika vann ENDAST för att jag GAV UPP EFTERSOM JAG VAR SÅ RÖKSUGEN!
sådeså! ((=

Nä nu ska man väl ta och sätta lite fart.

supas under bordet ikväll?
ha det bra

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0