Två dagar innan julafton!

Hej och hallå!

Joo jag vet det var ett år sedan jag skrev sist men har vart lite off på datorn och bloggandet.

Vad har hänt då?... jo jag var ute på the bridge nattklubb och citykrogen förra lördagen och i lördags så blev det en del byten ;P först föra hos marika- mobergs- efterfest hos någon jocke- sova hos någon Staffan.
Jaa.. jag var lite oansvarig och hörde aldrig av mig till mamma om att jag sov borta så hon hade varit orolig hela jävla morgonen och natten och hållt på ringa till familjen hägglund osv... Jag somnade (A)

Nåja, igår var det skolavslutning och härmed har lovet börjat! det börjar dock inte med världens sovmorgon. nej nej utan jag sov hos maja igår och vi vakna vid sju- halv åtta för att hon och nea skulle till stan så det var bara att knalla ner till busstation klockan HALV NIO på morgonen i 20 FUCKING minusgrader! snacka om att det var kallt :P tog dock bussen upp till gustavslund med dom (A) hihi (=

Idag känner man ju att man vill hitta på något men ´jag har samtidigt ingen lust att vara ute i kylan för att ta mig någonstans så det kommer sluta med att jag stortstädar här hemma och hjälper mamma med lite saker..

Over and out

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0