uuuuuuuunsdaaaaaag!

Flopp flopp

idag är det onsdag och det betyder???.... hmm LILLÖRDAG OCH KRYSSNING! :D


Grymt taggad faktiskt, de ska bli kalaskul. Dock vaknade jag upp med HALSONT i morse! o_O neeej gud neeeej!
men som tur var så drack jag honungste och det hjälpte väldigt mycket, tror det mest är morgon dags halsont som man kan få ibland ni vet? hoppas det i all faalll:( vill inte bli sjuk till nyår!

Idag står en del på schemat, ska ju ner på stan klockan ett för att göra en manikyr inför ikväll. YTTERST TREVLIGT! (does i sound like Kissie?) lalala Nej men allvar nu då, det ska bli spännande och se vad som gör, hoppas inte hon filar ner mina "långa" naglar ! HAHAH SKÄMT på hög nivå de är inte långa alls egentligen men för mig som alltid klipper ner dom så mkt så är det rätt långt och jag vill ha det så eftersom jag vill måla dit fransk manikyr till nyår ^^

Sedan då när jag kommer hem ska jag sätta igång och fixa mig, vi ska ju faktiskt ta och åka klockan fem här ifrån och jag tänkte att jag kanske sminkar mig och sånt så är jag klar redan på båten, för om alla ska sminka sig där lär det bli rätt trångt :/ så jag kan liksom bara förbättra det där sedan istället BRA VA!?

 Näee fan pallar inte skriva mer.

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0