I´ts friday and i´m inlove.. MALMÖ NÄSTA!

Hej hej hej!

Tjaa.. jag skrev då världens inlägg i morse men det gick inte att publicera så jag får väl ta och skriva ett nu istället.
Har nyss pratat klart med Sandra, raringen från Malmö vi håller på att snacka lite om resor och sådant som skall bokas om någon månad så att jag kan komma ner dit  till hennes student, tror Sarre och Kebaben också ska med ner :D ska bli über kul ^^

det bästa är väl ändå att få se goa glada malmö killar ! ;D dilaketen är het :)

Såå... kvällen kommer sluta bra tror jag :) ska vara hemma och svulla, dock vet jag inte om jag bara ska möta zäta eller något för att få mina cigg för jag är verkligen i stort behov av dem, känns som att jag skulle kunna ta tre på raken,  har gått och käkat nogat istället vilket blows! jag menar, varför tränar jag om jag ska tjocka upp allt igen -.-

I morgon ska jag på yoga och meditation på årummet, ska bli kul kul! har alltid velat testa på yoga!

Ska kila nu
ha det bra allesammans


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0