Igår vid denna tiden....

HEj hallå!

Ja jag sov faktiskt igår vid den här tiden, så sjukt underbart var det ! vaknade tio i sju i morse också så en tolv timmars sömn var precis vad jag behövde!

And guess what?! Fick nyss reda på att Maja Försöker fånga min uppmärksamhet i hennes inlägg så hon skriver typ Livbajsa på sig etc för att mina ögon ska fånga upp att just JAG står med i hennes inlägg och ska läsa det XD hahah! dock har hon tydligen inte lyckats särskilt många gånger då jag inte märkt det. Endast nu när jag läste en sak haha. knäppo gumman alltså! <3

Nåja, snart blir det Gymmet för mig and Zäta, ska bli skönt, har inte tränat sen i söndags.
Jag är sjukt arg över mina bröst sen jag börjat träna men jag säger bara BRÖSTOPERATION JA TACK!

fyfan alltså..

är sugen på att festa.. Ovanligt va!? :P nej men supa till ordentligt på en fest (lokalfesterna ftw) oftast -.-. Alltså på en fest där många GOA människor är och som jag gillar såklart :) Men men får skippa drickandet ett tag ju, har blivigt alldeles för mkt på senaste tiden.

Nej nu har jag snackat på för mycket som vanligt, det är inte klokt att ni läsare orkar läsa :P hahah fast whata hell det är ju mig det handlar om så det är inte så konstigt! läser om mina inlägg någon gång ibland bara för att det är just mig dem handlar om!

Nå nåå

Ha det bra

Me and my Tatto
PEACE!


Kommentarer
Postat av: maja

"dock har hon tydligen inte lyckats särskilt många gånger"



kanske för att jag bara gjort det en gång! HAHAHAHAHAHAH! fan jag älskar att driva med dig gumman! jag har aldrig skrivit "Livbajsarpåsig" haha, men nu kanske hdu läser min inlägg för en gångs skull! haha <3

2010-01-13 @ 21:07:01
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej du maja XD jag är inte mkt för att läsa andras bloggar så det lär ju inte ske! :P hah

2010-01-14 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0