Okejrååååå

Hej hej,, Uppdaterar när jag uppdaterar.

har verkligen inte haft tid eller ork för att sitta och ladda upp inlägg efter inlägg på min blogg nu under lovet, har haft fullt upp, eller ah jag har varit med vänner 24/7 så att jag har inte prioriterat att blogga.

Men som sagt är skolan tillbaka och mitt trista munkliv har börjat igen Dvs jag kan blogga igen! Tjoho nu blev ni allt glada va? ;) vet en som blir det.. HÖHÖM Maja HOST maja...

Jaa, så vad har jag gjort under lovet? det är en bra fråga va? vad brukar man göra, tjocka sig fet som en julgris under julen för att sedan gå upp ännu mer under nyår för att man dricker så mkt? ja ungefär det har jag gjort :P

Krökat endast fem gånger också, dock är det mycket för att vara under en period på tre veckor, alkoholberoende here i come!

Rökningen i sig har väl det inte hellr gått så bra för, har rökt som en jävla "människa" under lóvet och är sjukt sugen på vardagarna med, får se till att lägga ner igen va!

Nä fan... Nu ska jag återgå till mitt jättetrevliga mattetal här, super kul! Fyra av fem toasts säger jag bara... -.-

Ha det bra


behöver tipps på hur jag ska göra om bilden lite coolare?
Förslag?

PEACE!
 ♥


Kommentarer
Postat av: SARRE

älskar bilden! lägg tillbaka det rosa i bakrunden, då bliren skit snygg :D och skicka orginalet till mig (A)

2010-01-11 @ 21:53:44
Postat av: SARRE

den på gillis alltså (a)

2010-01-11 @ 21:54:12
Postat av: maja

Ja nu blir jag skit glad! :)

2010-01-12 @ 13:31:12
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? det skulle vara roligt tycker jag=) Puss&Kram

2010-01-13 @ 12:47:30
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Fürher

nej klistra in Dr. Dre och lite spindlar så blir den bättre?

2010-01-18 @ 01:00:41
URL: http://doktornsspindlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0