School

HEj hallå!

Hur står det till denna tisdag eftermiddag?
Jag är fan hungrig trotts att jag åt en tallrik med soppa och två brödskivor, dock vitt äckligt bröd men men, får väl ta och hugga in på min kända apelsin.

Ja alltså, jag är känd för mina apelsiner som jag alltid äter i skolan, speciellt på matten xD!

NU sitter vi flickor i klassen i ett rum och Matilda läser Robinson crosue som vi ska ha till svenskan idag! sjukt tråkig historia -.-

Äsch nu snackar jag om inget viktigt men spela roll,

Igår gick jag anton och Elina till gymmet och ´jag kan ju tala om att det var sjukt skönt! hade inte gymmat på tre dagar XD HAHAH lol låter fel men ändå det va skönt!
Dock suger det att en månads gymkort kostar 400 kr nu men jag ska sattsa till 1200 kr så får jag ett halvår, lagom bra till sommaren! :D

nåja nu ska jag avsluta det här.

Ha det bra

Snart åker jag till tumba igen då, det ska bli kul att träffa flickorna på tjejkvällen och jag har en liten kul sak planerad (A) muhahah!

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadååååååååååååå? :o



love the pic

2010-01-21 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0