Spya i hallen IGEN! -.-

Hej hallå!

Yes it happened (stavas de så? :S ) aja, jag vaknade i morse och var typ fortfarande full, ställde mig och gjorde mackor som jag sedan tog en tugga utav och spottade ut, det gick inte att äta.
gick och la mig igen, somnade för att sedan vakna någon timma senare och må as crappy!
skulle ta en alvedon och kände hur den inte ville åka ner ordentligt och då fick jag kväljningar och rusa mot toan men hela min mage vändes upp och ner så jag kunde inte hindra spyan från att välla över min mun och hamna rakt på båda mattorna i hallen!

sååå jävla smart gjort -.- spydde i toaletten och hörde hur grabbarna+ jennifer äcklat dra efter andan XD
Spydde så jävla mycket i morse asså, jag var tvungen att ta in en hink till sängen för att spy i den också! -.-
även fast min mage var helt tom ville det fortfarande komma upp men inget kom.. aja, de är min spy historia!
Jag och jennifer somnade i min säng där vid två tiden igen! medan anton spelade sitt jävla wow och lyssnade på musik, förstår inte riktigt hur jag kunde somna i alla fall men det gick! drömde skummaste drömmen också haha :P

Nåja..

Gårdagen i sig var ju helt okej faktsitk! blev väldigt mycket drama där ett tag och fattade inte varför? :S

vet att jag var inblandad i skiten på nå sätt men minns inte hur, därför vill jag att om någon är sur på mig  för att jag gjort något, tala om det till mig då, så jag vet.

haha jag ska väl ta och lägga mig här snart, är typ RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trött, har vart det hela dagen -.-

Ha det bra
 

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Kungen

Ghettooooo! Ghettooooo! Ghettooooo! Ghetto baby!



Jag kräver att du ska uppdatera, anars skickar jag någon efter, eller tar dig till China Town.....

:|

2010-02-28 @ 21:31:16
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0