Distans <3 + SHOPPING! :D

Hej hallå!

Måste först bara tala om att jag och marika var på gymmet igår och de va naaaajs! har inte tränat så mycket som jag gjorde igår på hur länge sen som helst. Det var ett riktigt skönt pass alltså!

Meeen till dagen då. jag har vart med mor och shoppat i täby, skulle egentligen bara handla skor men de blev lite till :P hehe gjorde av med 830 kr så det är väl inte såååå farligt men ändå faaaarligt xD

Jag köpte ett par vita skor. av conversemodell men inte all star älskar dom. helvita (y) 299kr bara:)


Sedan käpte jag tre bar spettstrosor i olika färg 149kr sammanlagt <3



Yepp yepp sedan var det då ett linne som är lång som man kan ha som klänning typ. samam modell som på min döskalle ros linne/klänning XD 129 kr där :)


och sist men inte minst min kofta som är sååå skön :) 249kr


Yeeää de va min shopping

ha det bra

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0