fredaaag= drickaaaa

hej hallå!

Har typ haft världens skönaste dag idag, började klockan fem i tio och slutade fem i elva. INGA LEKTIONER ALLS med andra ord ^^ så jävla skönt. men men jag var duktig nog att gå på den skruttiga lilla lektionen och efteråt gick jag ner på stan och tog ut pengar.
alltid ska de kosta så mkt -.- kan dom jag ska till inte vara svinrika och bjuda på alkoholen vavava?! :'O

Nåjaaa Jag måste snart börja göra mig i ordning, ska nämnligen ta kvart i två bussen till mörby och möta upp anna där, handla lite gotti gott och bege oss till rågsved ^^ fiesta där ikväll och får träffa min nya beeestis Natta :P

höhö inside joke

Nä vet ni vad, jag ska ha en bra kväll och det får ni också ha.

HA det bra!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0