Fyfan... -.-

Ska börja med och säga att min MORMOR har kommit ner hit från KIRUNA idag så det känns ju "JÄTTEBRA" -.-
jag brukar stå ut men ibland är det fan med nöd och näppe.

Sen vill jag ocksp klaga på SKOLMATEN! så jävla värdelös och bajsig. seriöst en lång dag som denna vill man åt minstonde ha ordentlig mat i magen men inte fan får man det i vår skitskola. BAJS MED STORT B på det! barnsligt uttryck men hur fan ska jag annars uttrycka mig i detta när det gäller skolans BAJSIGA mat.. höhö så nu var det ur vägen!

Annars då.. jo Jag var på fest hemma hos maja som var förkröket och sedan drog vi vidare till lovisas 18års fest. det var suuuupeeeer!! :D så jävla skoj ^^ kom hem och var inte nykter direkt så stod och kramade min bror och gjorde annat pinsamt hehe (A)

Och denna dagen i alla skit har varit riktigt bra faktiskt! dock var morgonen jobbig men hela naturkunskapen har vart lysande kul och vi har skrattat en massa! så skönt att solen tittat fram också =)

Lite  bildet från festen kommer senare när jag lagt upp dom så ha tålamod gott folk.

Nu blir det plugg och sen tv-serie tittande (Y) GREATE :D


omg hitta gamla webbcamera bilder från åttan! :O
dagen efter jag kommit hem från grekland var detta har jag för mig :P

hahaha jag och babyface anton! XD

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0