God dag mina kära läsare I´m back!

Heej!

Jag vet, det har varit ett jäkla bra tag sedan jag uppdaterade, över en månad sen va? nåja jag har helt enkelt tröttnat på att skriva varje dag(host) någon gång i bland menar jag hihi (A) vad jag gör om dagarna och helgerna.

I mitt liv har det inte hänt mycket, kan ju börja spåola tillbaka tiden och tänka på vad som hände efter min spy incident som folk ser varje gång de ska kolla min blogg.

hmm.. Jo! nu har jag det, helgen efter min hjärnskakning har jag för mig att jag och Anton (bror) åkte till min kusin i Rågsved och krökade. det var väldigt kul det! blev lagom rund under fötterna och inte ett dugg bakis efter.
Lördagen spenderade jag med zäta hos jocke för det var fest där och sedan åkte vi hem till henne och så slaggade jag där (y) myyys!

SKola...

HELG! :D
JA då var det helg igen då och den helgen så åkte jag Marika och två andra (som då var randoms, marcus och Jonatan) till Tumba för att min flickvän fyllde år ^^ det var super kul på den festen!
Alla var så goa och glada och sen fick man ju sig något också haha, även om de kanske var från lite fel person, jag menar, jag ville ha the bad guy men icke sa nicke hahah!
Ja jag sträckte benet också på fyllan så istället för hjärnskakning den gången så blev det en sträckning när jag hade gått ner i spagat!
-.-
Så jävla ont det gjorde dagen efter alltså!

helgen efter det blev det nyktert tillstånd och likaså denna helg !

Japp de va mitt liv lite efter.

Ska uppdatera mer senare under dagen men ville inte att allt skulle komma på en gång liksom



HA det bra kära läsare
 
Carro är på väg hit om nån timme

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0