God morgon kära barn.

Heej. ja men tusan vad jag är uppe före tuppen denna fredagmorgon va?
halv åtta steg jag upp och börjar inte förrän klockan tio! det är inte illa ;)

Är nu påklädd (i stort sett) höhö sitter med tightsen nere på  låren bara och känner att jag blir stressad av det på nå sätt :P .... SÅ nu var det fixat!

idag blir det till att storstäda rummet ordentligt och plugga lite tror jag. i morgon kommer hässelby borna och sedan på kvällen blir det parrrtyyyyy!!! :D

Gårdagen då spenderade jag hemma med att rå plugga, sedan vid ett drog jag ner till stan och handlade ett jättegulligt rosa nagellack <3 och lösnaglar som jag ska ha på lördag ^^ så kul att piffa upp sig LITE EXTRA ^^

alright idag har jag spanska prov så önska mig lycka till va!? ;)

ha en bra dag

hhahaha gud så gammal bild!
tuffingen själv va ;)
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0