I´m crucified by love

HEj hallå!

Liv is in tha hous ! :)
Skulle bara tala om att det är tisdag idag och det enda bra med denna dagen kommer vara god middag, desperata hemma fruar och alla andra bra tv program.

Skolan har vart ett segt helvete men jag överlevde såklart! och när jag kom hem dammsög jag och nu ska jag sätta igång med den där JÄVLA FITT pedagogiska ledarskapen.
Har en intervju kvar att göra och om jag inte gör den till och med fredag blir det ig i hela kursen så jag får ta fingrarna ur ärslet och göra den!

annars då, joo igår gymmade jag, två veckor sedan sist så det va über skönt, dick var det sjukt mkt folk, aldrig sett så mycket mönniskor där förut.
I fredags åkte jag spontant till Anna och krökade, vad jättetrevligt och kommunicerade på hög nivå med alla gammlingar :P
Somnade på Olas arm och sedan skeden med...

nåå nåå de va varmt iaf (== höhöhö

ska ta och käka först vi ses!

ha det bra älskade

Nomylongtimenoseen
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0