Life is a bitch

Har jag rätt att vara sur på dig när jag gör samma sak? jag gör lika fel som du men det är ditt sätt, ditt jävla smygande. så fint så lögnaktigt. patetiska jävla människa stå fört istället!

har jag rätt att känna mig sviken? har jag rätt att vara hatisk?
chocken kommer lägga sig snart och då är det inge mer med det men jag vill säga så mycket, skrika och skälla precis som du gjorde men jag kan inte? Varför? jo för din jävla mening kommer vara:
- Du har ingenting med detta att göra.

Fyfan är så arg att de sticks i ryggraden. i wich i was Anton at the moment. or that i had a big fat canserstick!

Ge mig röka nu. ge mig fredag nu!

Jag sticker till råggan i morgon skönt!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0