Lördag morgon + gym!

God morgon ni som just steg upp ;) själv har man då vaknat klockan nio och gjorde sig i ordning redan tio i tio för att kila till gymmet, inte illa det va? ;)

jobbigt som tusan var det men skönt som fan! nu är det bara för mig att hoppa in i duschen och sen börja fixa mig. eller jaa.. om någon timme eller så :P

fick ett oväntat besök igår kväll när anton och dem hade gått till mobergs. vid elva tiden när jag lagt mig(sov som tur var inte) ringe Wille på dörren :P lite random och det första jag sa när jag öppna var
"haha du har redan missat killarna" men han var bara här för att hämta sin dricka:P ja sen var det  back too försöka sova men de gick inte de heller.
fick lite fnatt där när jag väl hade börjat försöka att jag skulle upp och kolla om mamma hade lagt upåp avokadosarna i skålen så att dom inte ligger i kylen och det hade hon gjort...

aj jag får skrivkamp! näää gud duschen kallar

ha det bra för det ska jag ha för iikväll blir det PAAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!


och så var det bara på med klackarna för ikväll ska det dansas!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0