one week later..

Hej heeej!

Jag vet jag skulle ju bättra mig men det går ju bara inte! hah.

Ja idag vaknade jag ovanligt tidigt för att vara distansdag, vakna halv nio och satte igång med läxorna på en gång, satt nog i tre timmar med min jävla engelska artikel skit, men den blev klar i alla fall! sedan har jag STOR städat hela mitt rum, skurat och skit så nu är det jättefräsch här inne hihi ^^

har precis kollat klart på en as bra film som maja rekomenderade och hon hade rätt, den va GRYM! så jävla bra alltså ^^

blev inge gym idag :( fan får bättra mig igen har inte gymmat på tio dagar nu jö! skandal!
nää fan nu ska jag nog se mer film.

juste! gjorde värsta goda salladen till middag idag ^^ hihi tonfisksallad är smaskens. lär bli sallad på lördag mä när vi ska va brudar och ha de mysigt men jag är fanemej sugen på ben and jerrys... :O

Nåja!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0