Sämsta tisdagen evaaah eller?...

HEj hej käre guttegull.

jag måste börja med att meddela att jag är en fantastisk människa på att skita i första lektionen för att unna mig ännu någon/några timmars sömn! (Y) tummen upp för mig! :D -.-'

Nåja jag skippade den hemska samhällskunskapslektionen för att sova som sagt och jag gjorde mig i ordning, käkade frulle och kollade samtidigt på Avatar. har ännu inte sett klart hela för den är så jäääääla lång...

Kom till skolan, hade religionkunskap som är kul och spanskan gick bra. typ.. tränade inför provet på fredag i alla fall.

hade utvecklingssamtal klockan ett som gick åt helvete. Och sara som hade frågat om jag var nervös innan och jag svarade "nej varför skulle jag vara nervös för? :S" jag borde kanske ha vart det -.-

Mamma och jag satt och små bråka framför min lärare! så pinsamt alltså! sedan så blev de snacket om allt jag ligger efter i. får famemej ta och stoppa fingrarna ur ärslet och plugga igen allt under påsk. får bli till att hälsa på sara och elin i deras nya lägenhet någon dag sen äre bara hemma som gäller för jag MÅSTe och det är verkligen MÅÅÅÅÅÅÅÅSTE bli klar med mycket innan trean.
man borde inte få panik men om allt bara ligger och tynger på hög kommer det bli panik senare.

Nåja nu ska jag mamma elina och anton och käka på Antep <3 dom har skiit god mat där ^^ treevlig kväll kanske trotts allt? hmmm tror nog det i alla fall ;)

Ha det så bra
 
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0