Tisdag kväll!

Goddag!

Mitt lov´har vart skönt hittills! har haft fullt upp hela tiden och vart med vänner, gymmat, vart på stan och vart barnvakt osv..
Nu idag så åkte Elin hem till tumba igen efter att vi vart uppe och åkt skridskor. nu frågade brudarna om jag ville med och bowla men jag orkar verkligen inte. är så sjukt jävla trött! har sovt i två timmar men vill lägga mig ner igen och bara dö in. en sådan här dag behövs ibland att bara slappa lite för sig själv ^^

Jag har inte riktigt bestämt hur resten av lovet skall se ut, har funderat på att åka till tumba i en eller två dagar för att träffa alla andra vänner där också som saknar mig så. Sarres hår vill ju färgas och jag saknar Gillis och co.

Lär väl bli någon sorts chillkrök hos mig på lördag (Y) vet inte ännu vad jag tycker det ska bli av men ni får komma nära och kära än så länge, vet ej hur många som får komma :P

nej usch, nu ska jag slänga mig tillbaka i sänga tror jag.

Ha det så bra

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Maja

Räknas jag som en nära och kärka? ;) hmm hmmh mmm??

2010-03-03 @ 12:42:15
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0