Torsdag förmidddag ;D

tjollahopp lingonsnopp!

ööhh o.O vet inte riktigt vad det där var för en hälsning men sturn samma xD

Jag är strax klar för avfärd mot tumba. som alla kanske redan vet är det ganska snökaosigt ute så ville komma iväg i god tid ifall det skulle bli förseningar osv.

Klockan är nu halv tolv och jag har prescis käkat frukost, nu är det bara sminkning  kvar sen bär det av.

Gårdagen spenderade jag med att retas med Carolina och när hon åkte hem drog jag till Maja och hade assss kul! XD
först och främst spelade vi guitar hero sedan satt vi på youtube och kollade saker, bland annat hey baberiba som är så jääääääääääääääääääääääääääääääääla kul :D

hahahahah garvar bara jag tänkter påt. kolla in på http://ommaja.blogg.se för att se det roligaste klippet ^^
Skälv hade jag tänk lägga ut världens l'ngsta orm här. den är så sjukt stor att man blir panikslagen av chock. fatta att det finns så ståra slingrande äckliga djur (majsormar är söta dock)


 skriv en kommentar sedan och säg vad ni tyckte om den! BLÄÄÄ

nä nu ska jag kila

ha det så bra people!

PEACE!


Kommentarer
Postat av: zäta

DU kan ju så ta dig fan va jag hoppa till XD

2010-03-04 @ 12:29:16
URL: http://zlajs.blogg.se/
Postat av: Kungen själv

"Och här har jag med mig ett delikat ostron" hahaha, asså fy fan va jag garvar varje gång jag ser den! hahaha!

2010-03-04 @ 13:52:15
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0