1 + Eminem

Hej och hallå!

Jag sitter just nu och pressar Eminem för att han är så jävla bra, blir typ tårögd när jag hör honom sjunga och när jag ser live klipp på youtube får jag rysningar längs hela ryggraden. han är den bästa rapparen jag vet om och kommer förmodligen alltid att vara det.

Jag <3 Marshall ^^


Lyssna på love the way you lie part 2 den är rå bra tkr jag!

I morgon fyller jag 18 år och fyfan vad skönt det ska bli! helt stört att jag är här nu, det känns verkligen inte som att det är i morgon jag blir väckt av familjen som kommer in med presenter och så vidare, och att det faktiskt är i morgon jag kommer kunna köpa mina egna cigg.. LOVELY!

Fredagen som kommer blire utgång med massa härliga människor! ska bli super trevligt och lördagen spenderas åt maaaaaaaaaat o godsaker/ firande av ingen mindre än moi :D hahah!

Nej nu ska anton fjanton ha internet så vi hörs senare!
ha det bra

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0