black and white

God dag!

ja, för det är verkligen en god dag idag, solen har skinit hela morgonen men nu är den, tro det eller ej, på väg ner och klockan är bara kvart i tre!?!? japp men ännu har inte mörkret spritt sig över vackra norrtälje.

jag måste bara ta och berätta om gårdagens mest random grej! :P

Jag sitter hemma och klockan är väl typ sju halv åtta skulle jag tro den var och snackar med Zlatana på msn som är med Marika och jag säger åt dom att dom ska komma hit eftersom jag var så uttråkad. men dom sa att jag skulle komma till zä´ta istället, men sa att jag inte pallade :P då sa jag bara, kom hit i alla fall, ni kan sova här.. i tron om att dom garanterat skulle säga nej. Men då sa marika istället att hon hade skola idag och jag ba, jaha ? du kan gå till skolan ändå XD och en timme senare hade hon frågat sin mamma och zäta sina päron och så var dom påväg till mig :P

jag trodde helt seriöst att dom bara drev! hahah! men där vid tio på kvällen dök dom upp hemma hos mig och man kan minst sagt säga att nattens sovande bestod av flummiga konversationer och massa konstiga kommentarer från en över tött marika´:P heheh men de va najs..

FÖRUTOM när jag väl skulle sova då klockan var typ två på natten (de andra hade somnat) så gick det inte eftersom zäta snarkade så jävligt.. jag försökte tillo ch med putta på henne i hopp om att hon skulle sluta (många för faktiskt det när man rör på dom) men icke sa nicke, hon sov djupt!

så jag gick in till min mammas rum och sov där istället och då var klockan halv tre på morgonen! jag säger bara tack gode gud för att vi har distans idag! hade aldrig pallat skolan annars;P

nåja, en bra start på veckan och förhoppningsvis slutar den riktigt bra också

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0