Dagens powernap

hej o hallå!
Nej, dagens powernap på 30 minuter hjälpte i ungefär en 40 minuter.. nu är jag trött igen men måste plugga smhällskunskap och läsa min jävla engelska bok, har typ 20 sidor kvar så det är inte så mycket som tur är!
13, snart 12 dagar kvar!
jag längtar och jag vet att jag tjatar om att jag snart fyller år men det var som för er andra, gick och var skit glad och hyper över att ni skulle fylla 18. då kan ni ju fatta hur glad jag är när det äntligen snart är min tur? (A)
26e november kommer bli legendarisk! .... eller så slutar den i kaos och jag har minnsluckor från hela kvällen för att mitt kära herrskap har supit mig allt för full under bordet? hmm... ska bli spännande o se! ;D
ha det bra
Gammal bild eller VAD!?
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0