det är så logiskt alla fattar utom du.

Hitta gamla texter i en mapp och minns tillbaka på tiden...

ska skriva ner några här tänkte jag.

Är det såhär det känns att vara ledsen?
Som om hela världen kan äta upp dig när som helst, som om du äts upp inifrån?
Som om du inte skulle kunna göra annat än att vilja dö?
Du kan inte koncentrera dig på det viktiga, du vill inte försöka.
Allt du vill göra är att må bra. Ditt liv är som ett enda stort spel,
du är huvudrollen i denna film och alla runt omkring går på ditt skådespeleri.
Du är fejk, på låtsas, everything is just a game.
Det svåraste är att du verkligen försöker att vara glad och stark, du är som en
robbot, visar ingen sorg eller känslor, du är stark för att inte verka svag.
Allt är bara ett spel, skådespeleri och du är den ULTIMATA huvudrollen.


 

Rosen utan taggar, den som inte sårar och gör ont,
den som det bara finns ytterst få av, speciell och vacker.
Röd och utslagen, men utan taggar det är en ros jag vill ha
och förtjänar, min alldeles egna vackra, speciella ros.
Den som inte sårar...


Den här dikten är sjuuuukt gammal, fem- sex år fan.. :O

Det bara händer utan vilja, som kalla händer som snart ska brinna.
ingen vill veta, ingen vill se men det kommer bara att fortsätta ske.



PEACE!


Kommentarer
Postat av: elin

vacker bild måste jag säga, höhöh

2010-11-15 @ 21:45:13
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0