Första skoldagen avklarad!

tjoho!!

jag lyckades ta mig upp ur sängen i morse lagom pigg sådär och kom till förtsa lektionen som jag alltid på någe vänster lyckas slita mig ifrån och sova istället :P heheh

men det är i stort sätt bara femton dagar kvar till min födelsedag och jag tänkte tala om vad jag önskar mig, låter inte det som en bra idé ? :D



Denna skrubb är jättebra vad jag vet fast det var flera år sedan jag hade en men Maja säger att den är bra och jag börjar verkligen få svarta porer så behöver VEEERKLIGEN en sån ^^


Presentkort är också ett big YES YEEES för min del ^^ HM är alltid bra men andra affärer där ni vet att jag handlar går också bra :)

Silikondroppar är jag I STORT BEHOV AV.. mitt hår är ju förstört så det uppskattas också ^^

Ja tack! märke, eller sort spelar ingen roll! bara den verkar bra så är jag nöjd! ;)

hehehe jag är ett fan av att ha små krims krams grejer så ansiktsmask är nå jag vill ha med
finns billiga på ÖB så ni vet ! :D jag uppskattar allt

Ja, H&Ms puder är något jag också önskar mig.
Nummer 11. Ivory mist heter den jag har nu och vill ha :P

Hehe jajemensan! PALL MALL skareva! :) hahah kanske inte en hel limpa direkt men cigg är ocksp på min önskelista precis som.....


Alkohol, ja tack! hehehe ^^

och sist men inte minst önskar jag mig

vill ha ÖGONSKUGGE borste för jag har ingen :( så behöver en..

Sådär gott folk, nu har ni min önskelista och om ni nu vill köpa något av detta är det bara att välja och braka, blir så glad över allt jag ! :D

PEACE! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0