Fredag kväll....

Tjollahej lingontjej!

Jag sitter hemma och total ruttnar och har abstinensbesvär över att jag är så jävla röksugen och jag har inga cigg! asså det var sjukt länge sen nu sist det var så här jobbigt... så sjukt att det tar en så stor del av humöret när man inte får i sig det där jävla nikotinet!!!

fyfan. nu vill jag verkligen vara 18 i ett tillfälle som detta!!!

GRR!

äsch. glada miner nu, put on a happyface! :D tjohoo

Nej men jag vette fan vad som händer i helgen faktiskt, just nu vill jag bara ligga ner o dö, hahahah så dramatisk i know, sjukt kul det är.. haha eller så vill jag ha cigg... I helgen blir det FÖRMODLIGEN filmkväll ;)

najs najs

nä nu ska jag deppa åter igen haha hahah hahahahaah

ha det bra

precis såhär känner jag mig, emo o ledsen ..

HAHAHA ASSÅ ÅÅÅÅÅH JAG DÖÖÖÖÖÖÖR
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0