Gossip Girl

Jag borde inte sitta och kolla på gossip girl nu men jag kan inte rå för det... 

Dock måste jag yttra mig en del här!

Gossip girl har verkligen spårat och det har jag i och för sig tyckt ett tag nu men kollar ändå :P hehe

Serenas jävla killberoende stör mig sjukt mycket, ena stunden vill hon ha både nate och Daniel och när dom inte vill ha henne så träffar hon någon lärare och dejtar honom i några veckor för att det sedan ska ta slut och precis samma kväll inser hon att "åååh jag (älskar) Daniel!" bullshit, då dyker NAte upp framför henne och förklarar sin otroliga kärlek till henne som aldrig gått över fast han också gjort slut med sin tjej precis samma dag!? därefter vet Serena åter igen inte vem hon gillar längre... kan det vara Nate eller är det Daneil?

det lär väl dyka upp någon random ny snubbe som hon faller för och krossar Nates och Daniels hjärtan IGEN! 

well, i guess i have to wait and see... 

XOXO

Livan Bitch
 

 Snacka om perfekta bilden.
Nate<3 serena eller Daniel <3 serena?
hmm.. drama drama drama... and i like it!

PEACE!


Kommentarer
Postat av: elin

aa kanske gör det ;) haha lite jobbigt att fota kläderna för att lägga upp dem, men kanske ;P om inte annat kan jag skicka dom till dig iaf :)

2010-11-17 @ 16:25:05
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/
Postat av: elin

haha aa det kanske jag kan, vet bara inte riktigt vad jag ska ha till isf, men jag tar med den iaf! ;D

2010-11-17 @ 20:45:16
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0