ni suger

PÅ ATT UPPDATERA!!

serri asså, både maja och zäta har gått och blivigt riktigt VÄRDELÖSA på att uppdatera bloggen, vad har hänt liksom? XD hahah kom igen nu tjejer! vill ha nå o läsa när man är uttråkad!!

jag har precis käkat klart och ska ta och fixa och dona inför morgondagen, tårtor ska fixas och lite annat.

Det är så jävla overkligt att jag fyller år snart, helt och hållet stört.
Och jag är så jävla taggad till på fredag! :) kommer nog blir skit trevligt, får ju träffa sthlmarna igen också som jag inte träffat på ett jävla bra tag. Sist jag såg Daniela var nog i augusti :S helt galet länge sen.

nåja vi höres

shit pommesfrit vad gammal bild!
PEACE!


Kommentarer
Postat av: maja

gud! jag blond och du svarthårig! haha

2010-11-23 @ 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0