Saco - mässan

Hej och hallå!

nu har jag en ganska kul grej o berätta, eller kul o kul, jag tycker den var sjuk

vaknade kvart i nio av mig själv och till min SKRÄCK går bussen till sthlm som jag ska ta om tio minuter, det blev att fort som ATTANS klä på sig, packa ner smink i väskan och sedan dra till bussen. och jag hann som tur var!

sminkade mig på tunnelbanan och när vi kom dit såg jag jättemånga från min gamla skola där så det var ju lite skojj..

nu ska jag hjälpa mamma med tvätten, sen möta maja och filip nere på stan för att fixa lite grejer, sedan dra hem till maja och slagga där.
i morgon firar vi Marika och Markus som blir 18 nu i november dom också! :D awesome helg asså!


längtar till våren då jag kan ha snygga vita skog igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0