Sex

... kom så ska vi käka kex...

God morgon allesammans! jag borde egentligen vara i skolan just nu men har inte någon lust för ett visst prov så jag har sjuktanmält mig i stort sett hela dagen..

jag förstår verkligen inte vad som har hänt, innan höst lover var jag rå pluggig nu så orkar jag knappt öppna en bok för att ens titta på uppgifterna jag har att göra! -.- sjukt irriterande faktiskt.
har inte heller suttit kvar i skolan efter avslutad tid för att komma igång med uppgifterna heller som jag borde göra... hm... jag får fan se till och få fingrarna ur ärslet och börja ta tag i min grejer igen! såhär kan det ju inte fortsätta!

Nåja, då var det sagt. Igår gick jag maja marika och kollade på harry potter, DEN VAR JÄTTEBRA tycker jag. seriöst så var jag lite smått irriterad på en sak men tar inte upp det eftersom att alla som läser min blogg kanske inte har sett filmen (A) annars brukar jag vaara en sån som avslöjar saker :P höhö

nä, ska börja fixa till mig och käka frulle- sedan dra till plugget.

ha det bra


vill ha annas noppade ögonbryn som jag hade där. smala o fina
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0