Shopping a la budgetpris

haahaha!

ja här spenderar man inte dyra pengar på en vara inte! nej nej!

Jag köpte en enkel svart party väska som jag ska ha i morgon på Mobergs för endast 99 kr på åhlens! billigt och bra! orkar inte lägga ner mer pengar på en party väska känner jag, den duger gott och väl. dock så är Majas skit fin som hon köpte från HM!

Sen köpte jag en marinblå bh, har redan en sån fast röd men ville ha en till för gillaren.
Var även på banken och fixade internetbaknen så nu jävlar kan jag göra vad jag vill! Woho.

Pluggar lite på samhällskunskapen nu, har fan prov på måndag.. kanske inte den bästa dagen med tanke på att jag inte alls har mkt tid på mig att plugga, har vart en hektisk vecka asså! :P

I födelsedagspresent av mamma fick jag presentkort, strumbyxor, choklad och rollon. OCH EN TATTUERING! hon betalar för hela rubbet så de känns nAaaaaaaaaajs! :D fatta vad najs ju  ;) ska bara boka någonstans så är min älskade tatuering på ankeln sen!
 
Undra om man ska köra två flugor i en smäll och skriva what doesn't kill you makes you stronger på handleden också? men den är jag dock lite tveksam över än, måste nog tänka igenom det beslutet mer!

ha det bra

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0