Torsdag O M G a s s å

Terve!

Suuck.. varför ska jag alltid vänta med att de ska bli kväll och mörkt ute innan jag får fingrarna ur ärslet och sätter igång att fixa mig? hmm.. den som kan svara på det får dagens ros!  höhö

Jaa. klockan är dock bara fyra, men med tanke på att jag vaknat tidigt och det redan är mörkt ute så känns det som om klockan skulle vara typ åtta eller något o.O
jag har precis duschat och ska börja fixa mig i ordning, ska sova hos maja baja ikväll och förmodligen leka lite med zäta också. har lust på filmkväll eller kröök ... typiskt mig?

Fick en dålig nyhet om att på lördag så blir det inge Gräddö, av världens sämsta anledning men men... i'm not the one to decide that. min kära kusin lär ju höra av sig och säga att jag ska komma till henne i morgon istället men får väl se hur det blir med det då...

Nåja vi hörs!

Min hårfärgshistoria i bilder


Mörkbrun

Mellanbrun

Svarthårig

Och jaa.. efter svartåhrningen var det alla möjliga färger

Sen vanligt brun
och till sist men inte minst så är jag nu...

BLOOOOOOOOOOOOND! <3

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0