God morgon!

Ja, klockan är tjugo över nio en lördag morgon och jag vaknade för tjugo minuter sedan av mig själv :P så sjukt skönt att ha fått sova ut, känner mig dock fortfarande trött men kan inte somna om heller.

idag är den ANDRA stora dagen här, Halloween fest  a la tumba style! XD ahhaha.. :P
Jag ska hinna göra lite saker innan jag ger mig av halv fem på eftermiddagen.

äta frukost(brukar ju vara så seg me o göra det, flera timmar senare alltid)
Ska hinna sminka mig nu på morgonen, alltså testsminka så jag vet hur jag ska se ut.
Duscha
Packa
klä på mig
sminka mig igen, bassminket så jag behöver fixa så lite som möjligt där.
möta marika för att åka iväg till Tumba!
FEEEEEESTAAAAAAAA!!! :D

Power to the people

It's halloween bitch!


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0