Hej!

 Åhh jag blir så jävla frustrerad på mig själv ibland. vill säga så mycket men orden känns bara meningslösa och jag tränger bort dom. precis som jag gör med mina känslor hela tiden!
Precis som jag gör nu. sitter och ler när jag egentligen känner något annat... men vadfan finns det för mening med att jag ska sitta och deppa?  det är inte min stil, har varit en gång och kommer aldrig bli så igen för mitt inre låter mig inte göra det även om jag skulle vilja det väldigt mycket. det går bara inte.

Fuck it. och varför skriver jag ens här för ? efter typ ett år eller vad?
äsch det är skönt att skriva. kanske ska börja med det igen då...

lingonveckan som är på g? är det därför jag är känslig nu?
jaja nu ska jag sluta skriva


HA de bra


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0