Torsdag

Hej hallå!

Ja, jag sitter fortfarande hemma på grund av att jag inte ville gå till religionen. det är så ROLIGT att vår lärare vill tvinga oss till saker som får en skräckslagen och väljer istället att skolka än att gå dit och lyssna på de andra, jag pratar alltså om redovisningar.... suck.

Fakta nummer två är att jag har TALET i morgon är en ANING nervös asså!
Fakta nummer tre är att jag längtar som FAN till på LÖRDAG för då ska min käre vän Zlatana firas riktigt ordentligt!!:D
Fakta nummer fyra. jag är hungrig.

nu ska jag kila och äta frulle bulle. sen bär de av till skolan för att gå på projektarbetet :)

shit jag som brunett...

Viva la blondie!! i like
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0