Vilken helg ojoj?

Hej ! söndag idag och det betyder att PM et till nationella ska vara inne, ska börja skriva det alldeles stax. först ska jag bara gå igenom min helg lite :P

Nåja, jag åkte till Tumba i fredags och mötte sarre i stan så vi gjorde sällskap till tumba, när vi väl var hemma hos elin och sarre så satt jag och sarre och tittade på massa äckliga klipp från någon sida, och TRO MIG dom var ÄCKLIGA!
på kvällen där sen så gick vi hem till alexandra och hade myskväll, kollade på film och käkade onyttigt. mys det.
på lörre så vaknade jag tidigt och fixade mig för vi skulle till kungens kurva som jag tidigare skrivigt om. hittade nada, var nog lite inställd på att jag skulle handla på tisdag istället för då ska jag och mamma till sollentuna.
Toysrus var FETA besvikelsen! böl säger jag bara, seriöst det sög balle, jag gick omkring i affären och bara tänkte, fan vad kul detta hade vart om jag var liten! FYFAN JAG HAR VÄXT UPP! :O :P men sånt är livet inte sant?
Lördag kväll slutade i alla fall med att vi åkte till Sebbe och hängde`?!? trist som fan var det och därefter körde Sandra hem mig enda till norrtälja! awesome. var hemma halv två och lagom död sådär!

Idag då blir det plugg och film! 

ha det bra

Dagens ros får Sandra som så gulligt körde mig i timmar för att jag skulle få komma hem! <3
PEACE! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0