Awesome dag!

Hej på er!

jag som trodde denna dag skulle bli ett rent helvete men NEJ det blev den verkligen inte :)
Jag hade som sagt as många grejer att göra och det började med svenska redovisningen som gick skit bra, därefter blev det eneglska talet som för övrigt gick väldigt bra- bortsett från att jag glömde en liten del men det gjorde inget, fick vg ändå så är super nöjd! :D Sist men ABOSLUT inte minst hade jag två kinesiska porv.
De gick också bätte än förväntat! så fick vi sluta tidigare också så denna dag har varit as bra !

Nu har jag samhällskunskapen att frukta bara som jag har på fredag men det ska nog inte vara någon större fara, det kommer gå såååååååååååå bra, intalar jag mig så går det bra också =)
nej nu ska jag käka lite mellis.

Ha det bra


Jag och Özlem i nian :)
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0