Göttenmorgon!

God morgon gott folk!

Distansdag idag och det ska innebära ett stort antal timmar med pluggande och jag SKA KLARA DET! tror nog jag blir hemma idag faktiskt och försöker komma igång med arbeten men jag vill städa här också så jag slutar tänka på hur stökigt det är!

Oerhört irriterande med ett smuttsigt rum men dock är jag alldeles för lat för att hålla ordning påt heller så det blir väl bara några få ggr i månaden som man faksitkst får fingrarna ur ärslet och sätter igång en storstädning!

             PÅ schemat idag blir  det :

                            ♥ Komma igång med Historia arbetet
                           ♥ Fortsätta med Samhällskunskapen
                  ♥ Gå igenom kinesiska boken
♥ Städa mitt rum
                  ♥ Kötta lite geografi KANSKE.

Tänkte på en sak som någon av mina vänner nämnt förut, minns inte vem- tror det va zäta. Att man faktiskt totalt har förträngt eller njaa, snarare glömmer bort vissa kurser man har och har läxor i. Som till exempel filosofi och religion har jag arbeten att göra men de prioriterar jag aldrig :S måste fan börja göra det. Men inte idag.

Over and out 
 
Ha det bra

SAKNAR!

PEACE!


Kommentarer
Postat av: maja

Tror det va du som sa det, eftersom jag minns att vi satt och disskuterade det! haha

2011-02-08 @ 10:58:42
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0