Lördag eftermiddag.

Hej på er!

Några dagar sedan jag skrev känner jag så det är väl dags för ett inlägg.

Igår var det fredag och det betyder utgång.
Först efter skolan gick jag till Jonathan för att träffas på en cigg och snacka lite- var grymt länge sedan sen sist.
Efter att vi hade träffats och pratat drog jag mig vidare till Zlatana som skulle ha "halv åtta hos mig" och ja.. när jag kom dit så käkade jag i stort sätt en macka och gick och la mig i hennes säng medan hon började förbereda middagen. Sov fan rätt länge så en "powernap" var det knappast. hehe Lukas- hennes hund väckte mig i perfekt  tid om man säger så, tjugo minuter innan klockan skulle slå sju vaknade jag, pigg som en nötkärna och riktigt taggad !
Tjejerna (linnea och maja) kom sen där vid sju och vi började äta ^^ det bjöds på massa gott och härligt prat.
Mitt taggande började avta en aning men sedan när vi kom ner på G (en krog) så kände jag mig riktigt glad och pigg faktiskt :) Var nykter hela kvällen och hade det faktiskt trevligt ändå! Där mot ett tiden på natten drog vi och resten av tjejerna (zäta, marika, jojje, maja och Linnea) drog upp på Mobergs medan jag gick hem och la mig ^^ bra fredag!

Idag då så vaknade jag tidigt för att sätta igång med pluggandet men de planerna gick ju i stöpet, började se klart på Wolverin filmen (x-men) den sista filmen och SEN hoppade jag i duschen och DÄREFTER satte jag igång med pluggandet :)
Fixade mig också för klockan tre var det dags att röra sig ner till Elina som fyllt 20 och skulle firas ^^ det var jättetrevligt och jag åt nog den godaste smörgåstårtan ever. Helt ärligt så har jag aldrig ätit en sådan god smörgåstårta som jag gjort idag! MUMMS! den ska jag få på min studenskiva ^^

Nu sitter jag här och ska precis komma igång med pluggandet igen då ^^ det behövs. Och tro det eller ej, men ikväll ska jag faktiskt se melodifestivalen FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR! har alltid varit upptagen på lördagarna innan eller legat bakis och inte tänkt på det, men ikväll- då jävlar!

ha det bra alla bakisungar som drack igår HOST MAJA HOST! hahahah


hahah maja det var denna bild jag ville visa. Vem fan är människan med snorkel? XD AHAHHA!
Say chees!
PEACE!


Kommentarer
Postat av: Maja

hahah! det är ju mamma! ofta du inte ser det?! hahaa

2011-02-19 @ 18:11:59
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0