@ school

Hola!

Me llamo Liv, tengo 18 anos y yo quiero en la fiesta!

Nej men seriöst nu då, jag satt fan i skolan till sju igår och jobbade med Geografin som ska vara klar idag, ska förmodligen bli helt klar med den idag också. DEt är inte så mycket kvar att göra så det går nog snabbt :)
I helgen då så åker jag till Anna och festar, blir lite vin hade jag tänkt. har börjat gilla det mer och mer. omg i'm turning in to maja. :O vindrickaren nummer ett asså xD haha

Nåja. ska fortsätta med mitt pluggande hade jag tänkt


vi hörs


    PEACE!


Kommentarer
Postat av: maja

Hahaha! och du börjar gilla mina låtar jag lägger till i vår lista. Snart växer dina ben som fan och du kommer få brunt hår igen! :) Your turning into me!

2011-02-03 @ 22:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0