Söndag!

Hejsan goa rara barn.

I helgen så har jag haft det nyktert igen! tänka sig, livan silvennoinen börjar bli nykterist ? :) i likeee.

I fredags så åkte jag till tumba och gick hem till alexandra där hon fixade mina naglar med gelé =) blev nöjd över resultatet.
På lördagen så åkte sedan jag och mamma till solna där vi skulle tatuera oss - jag fyllde bara i min svarta och mamma gjorde ett hjärta på armen med ett AoL i. därefter åkte vi hem och jag gick ner på stan med maja o co sedan hem till henne- ut igen och handla snaks och sedan chilla framför teven hela dagen.

åt feeeeettttttt god mat också! så jävla mumsig middag och trevligt prat ^^ hahah maja vill inte åka till sthlm för att köpa skämt kläder så hon går inte in i buteriks för att handla.. hahahah så jävla kul xD!

MArika och zäta kom till maja och så blev det melodifestivalen och efter det BUZZ! jag ägde fett på junior ^^ music quizz gick dock inte lika bra ;P men ledde rätt ofta, förutom mot slutet -.-

Idag då så vaknade jag fan kvart i nio och gick hem från maja vid elva för hon skulle jobba och nu har jag bara suttit och degat framför teven och datorn. Zäta kommer snart och vi ska spela biljard ikvaäll ^^
skön helg med andra ord och ingen bakfylla. DET GILLAR JAG MEST!! :D

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0