The bimbos gotta go!

Holla badolla!

I need to know, whos that bimbo.

så vad gör jag?  jo jag sitter här i mitt rum och lyssnar på musik och är allmänt uttråkad... vill spela spel på msn men nej ingen rolig är inne som kan spela spelen!

Kanske borde.. nej inte kanske utan jag BORDE plugga på religionen och kinesiskan men jag orkaaar inte. min studielust har verkligen försvunnit igen. hatar att jag inte ALLTID kan vara på topp när det gäller plugget. Mitt humör för pluggandet bara kommer och går. ibland går det super och andra dagar så funkar det inte över huvud taget.

Igår var det en ganska jobbig dag... kunde inte koncentrera mig på kinsesiska pluggandet för fem öre ( som tur var så sköts provet fram till på onsdag). Mamma och Anton bråkade och han slängde ur sig en massa elakheter som sårade mamma riktigt grovt. Han har ingen respekt för henne och ber inte heller om ursäkt för sitt beteende.

Så det var rätt jobbigt och se hur sårad hon var. Han är en idiot.

Nog om det. palla deppa.


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0