whats in your head


G som i gemenskap !

Ibland undrar jag faktiskt vad som går runt i folks huvuden... lite allmänt bara sådär. önska jag kunde läsa en viss persons tankar under ett visst tillfälle.¨


i morgon blir min mördar dag under hela veckan då jag har fyra jävla grejer att göra
Svenska redovisning
Engelska talet
Kinesiska prov skriftligt
Kinesiska prov muntligt.

gonna kill myself before this week is over. belive me, this is a hell week!

Nej nu ska jag återgå till kinesiskan och sen sova! önska mig lycka till i morgon.

PEACE!

OMG OMG OMG! i spy with my little eye ELIN OCH JONTE HÅLLER VARANDRA I HANDEN! LALALALA


Kommentarer
Postat av: elin

kul att jag ser ut som en uppsvullen tomat i ansiktet -.- haha..

ja det där är minnen asså!

2011-02-23 @ 18:48:55
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0