Back!

känner att det var bra länge sedan jag skrev här nu!

Måste börjar bättra mig.

hur som helst så har jag gjort en del skoj saker sen sista :) minns inte om jag skrivit om förra helgen men tror inte det så ska berätta lite om det :)

Vi tjejer, Maja jag linnea och zäta har börjat med "halv åtta hos mig" fast ja, tiderna är ju alltid olika då men i alla fall, tillbaka till det viktiga. I lördags förra helgen så var det Maja som hade sin middag och det var verkligen SUPER GOTT!!!!! vi drack också och badade i hennes jacuzzi ^^ hur mysigt som helst ju. därefter drog vi till mig och fortsatte dricka här.

Nu i helgen då så har jag också haft sköj! i fredags drog jag och zäta och spelade biljard, jag vann BÅDA
OMGÅNGERNA! så jävla naaajs ^^ börjar bli bättre faktiskt!
Sen på lördagen jobbade jag och åkte sedan till tumba, häckade hos Elin och Sarre till vi drog vidare till Alexandra för tjejkväll. var rå kul där och alla blev nog ganska fulla så det var kul! träffade en jättehärlig tjej också ! :D

Idag är det måndag och dagarna är räknade till min tatuering och fiesta a la sarre style! hon fyller år så hon ska firas! :D¨

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0