Hå hå

HEj å hallå !

I torsdags efter skolan blev det bowling med Anton, zäta och Rarre! det var rå kul och jag kom tvåa!
Ledde där i början över anton men sedan kom han ifatt... :( första serien slutade med att han fick 105 poäng och jag 103! kan ni fatta hur smärtsamt det var att förlora med TVÅ poäng eller? så nära vinnandet liksom.

Igår gjorde jag absolut ingenting typ, kom hem, satt och kollade på en film med grabbarna och mamma och sedan vart det att gå i väg och möta filip, gick hem- fortsatte kolla film hela kvällen och sedan somnade jag vid halv elva- elva tiden och vaknade nio denna dagen ;)
skönt!

Har redan hunnit göra massa annat som inte är viktigt istället för att göra det jag borde. Följde med mamma till görla outlet och hitta inget, mamma köpte ett skärp bara :P. Sedan åkte vi ner på stan och köpe örhängen och ett linne så det är najs. rea också så linnet kostade bara 75 kr och mamma betala halva priset för örhängerna då hon också ska ha så där blev det bara 15 kr. :)

Nu har jag kommit igång lite med städningen men ska fortsätta så jag blir klar någon gång- därefter är det maja som gäller! ikväll ska vi äta middag och dricka, samt bada jacuzzi utomhus och fortsätta drickandet hemma hos mig. Låter som en bra lördagkväll!
JAPP JAPP!

SE SÅ KORT UPPPKLIPPT DET VAR DÅ! OCH VÅGA FAN INTE SÄGA ATT DET INTE VAR KORT FÖR DET VAR DET!!!!!
:)
PEACE!


Kommentarer
Postat av: zä*

jag vågar. det där var så inte kort, du hade korta lager inte kort hår XD

2011-01-22 @ 14:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0