hej å hallå


gårdagen vart riktigt lyckad efter skolan faktiskt. Det började med att zäta ringde mig när jag hade slutat och sa att jag skulle komma ut på framsidan- gjorde det och såg ingen, däremot hörde jag en tuta från en bil en bit bort som tutade och tutade för kung och fosterland så jag gick dit och ut hoppar zäta från bilen och jag sätter mig i baksätet. Niclas som nyss fått körkort hade kommit med bilen så vi åkte hem till mig och chillade.

hade det rå mysigt med zlatana och sedan så följde jag med henne en bit på vägen hem och stod ute o snackade i evigheters evigheter, träffade på michis och stod och snackade lite till- tills mina tår blev is och sen gick vi hemåt :P

min dag igår

PEACE!

Kommentarer
Postat av: zäta

niklas* XD

höhöhö säkerhetsnyckel livan ;D

2011-01-20 @ 23:47:01
URL: http://zlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0