I' m back bitcheeees!

H o l l a

Yes, jag är tillbaka och jag har en massa o berätta. men såklart känner ni mig att jag alltid förkortar det jag har att skriva till små sammanfattningar. thats what i´ll do now to!

Onsdag- kryssning. hade skit kul faktiskt, blev väldigt mycket supa och en heeel del dansa, hatade stället att dansa på när det var jobbiga människor där, med andra ord- sådanna som skulle hålla på puttas och typ köra rövdansen mot en så man flög åt tjotta hejti eller få blåmärken! yes yes kuuul. hade (har fortfarande) blåmärken efter att någon snubbe dansade in i vår lilla grupp så vi ramlade på golvet! ser fan mördbultad ut.  Jaja, dagen slutade där vid sju på morgonen och sedan vaknade man väl vid två tre?

Torsdag- hemma hela dagen efter kryssningen, tog de lugnt.

Fredag- NYÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! fast var tvungen att jobba på morgonen så gick upp tidigt gjorde de jag skulle och gick hem- sov två timmar kanske och sedan började jag fixa mig för att röra mig mot rågsved- Kusin Anna.
Väl där sminkade jag mig, började dricka vid fem- halv sex tiden och folk började strömma in. hade as roligt!!! Elin och Sara kom också senare på kvällen och vi drack och drack hela natten lång till sju också, sen fick vi sova efter mycket jävla skrikande på grabbarna.!

Lördag- bakis dagen, åkte med tjejerna till tumba och vi drog upp till Alexandra och hade myskväll.svullade och hade det skit mysigt.

Söndag- åkte plastpåse i mördarbacken med elin sara och Gillis, då bestämde vi oss också för att vi skulle dricka så vi gjorde det senare på kvällen, lite after ski ;P  slutade upp med pussar som alltid.. Liv is back! wohoo! har saknat mig själv. heheh.

Måndag- tat lugnt på dagen och sedan på kvällen åkte vi till Heron city och spelade bowling- träffade Sandra också ^^ det var kul JAG VANN! sedan vart det en lång bussresa hem igen och i tumba mötte vi johan och lite folk, stod och pratade med dom ett tag och sedan gick jag hem och sov.
 bilder kommer sen

Over and out

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockan va fortfarande tjugo över 6. haha, jag frågade va klockan va när du kom in, då sa du också att klockan va sju, men det va den inte ;) höhö

2011-01-05 @ 13:31:34
Postat av: maja

och "I'm back" kanske inte är det smartaste att skriva när du i princip inte är det! hahah

2011-01-09 @ 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0