Är du lycklig nuuuu? Kent

Fuck.

You're going through my mind 24/7. When the dark comes I wisch you were here with me, in my bed, holding me and feeling my heart beat for you. This sucks!


Cutt cutt cutt jag mår så dåligt.  NOT!
Nej men seriöst jag tänkte på det när jag hörde en emo låt, Vad hjälper det att kötta sig?
Inte ett skit hjälper det, bara för stunden men efteråt då? ett fult ärr pryder armarna och påminner en om misstaget man gjort. Jag gillar inte folk som gör det, jag tycker det är äckligt att se bilder på folk som köttat sönder sina armar. Varje människa är värd mer än att dra ett vasst blad mot sin hud. Det är inte värt det. Det är inte VÄRT det.
It was'nt real, it was only in my little world, were everything was dark and hard. My life is not perfect and sunny but its a light in the dark now, a strong light who makes me happy. My world is'nt dark anymore.

Jag är lyckligt lottad. Osynligheten är bra ibland.

Fått gjort en läxa. yeey me.

Why did I let go

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0