Bra tisdag!

Tjohej!

Jag vaknade fan sjukt tidigt idag, tjugo i åtta. Kanske dock inte är så konstigt efterom jag gick och la mig halv nio igår och somnade vid nio tiden :P

Gjorde i ordning mig och drog iväg med mamma till Spinalis och satt där och gjorde liiiiiite läxor.
Sedan körde mamma mig till Solna där jag gick omkring själv och shoppade -.- kul. Men det var för att hon var tvungen att komma tillbaka klockan ett igen. Hur som helst. Jag köpte två klänningar och en skjorta där. Sen åkte vi till Arninge centrum där jag köpte mina gråa converse skor och därefter blev det MAX hamburgare. helt okej faktiskt, dock alldeles för mkt smält ost på burgaren...
Väl i norrtan sen då så bokade vi in en körlektion så att dom ska kunna bedömma hur många jag behöver.
Nu är körkortet på G i alla fall! känns UUUUUNDERBART!

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Maja

bra! då kan du köra mig till Finland i sommar! ;)

2011-03-08 @ 19:32:24
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0